Sweet dreams...

Kan ju börja med att säga att Pirates Of The Carrabean var lite halvbra helt ok. Men de som gjorde mig så besiken var att Orlando Bloom inte var med!? wft? Men iaf, idag så har jag varit med min fransman idag. Har kommit på mig själv med att kalla honom Min fransman, som om han var min ägodel eller nått? Haha, det tyck jag han få stå ut med! Jajamen, så har visat han runt i vackra lilla Örnsköldsvik och tror han inte var så imponerad med tanke på att det faktiskt bor 800 000 i staden han är från, men nått han blev imponerad på var Max hamburgare ! Ungjävel ville ha en dipp så köpte jag en och han åt den inte. Vad är de för sätt!? Han är annars en blyg lite sprätt men helt klart bättre än Sofias! Hennes kan knappt engelska alls! Så jag klagar inte ;)

Idag har vi ba pratat lite om allt som händer, livet osv. Men fin pojke :) Borde nog ta mig och sova nu så sleep tight everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0