hejhejjättemkthej!

hejhejjättemkthej

Jag tror inte det var riktigt min dag igår, trodde aldrig att bullarnasdag kunde bli misslyckad men ack så fel jag hade! Min kära vän Emily lyckades inleda min dag med att smälla ett skolskåp i pannan på mig! Kom hem och så kom Louise och vi lagade fettigt god mat!! I varje fall så for jag och brudarna i min klass på boxning, gruppträning på exercise här i AJ som var det drygaste jag någonsin gjort!

Ni borde fatta hur jobbigt det var när jag var så skakis dagen efter att jag inte kunde skriva prov, så fick görat på datorn (y) tummen upp! Men då på boxningen lyckade Emily också kicka upp min egen knoge rätt i ögat (fråga mig inte exakt hur) :p Svullnad och blåöga!

Yay me!:D
BULLE!           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0