HÖSTLOV!

Åka hem på lovet och chilla jävel!! Hem där maten lagas av sig själv, tvätten tvättar sig själv, disken diskar sig själv och en söt mamma som kan ta han om en!

Ja så bra kunde man ju kanske ha haft det men, nejnej, stannar kvar här i AJ för att få lite fler flygtimmar. Nu håller jag alla tummar fingrar och tår för litte bra väder tack!! Annars tar jag livet av mig för att ha stannat i onödan. På söndag har jag min lessoncheck och då ska jag få visa upp mina nya "färdigheter", planflykt, motorplané, stig, glidflykt, sväng, sväng i planflykt, motorplané, stig och glidflykt, stall och vikning, checklistor, vingtippningar, start och landning, i princip ALLT vi gjort tills nu. Men se gött! Så jag hoppas det gå bra, menmen, det är ba vänta, plugga, å se ;)

Lite bilder med jag och min finfina vän ELIMIE MROZEK! Gulliga smurfar jodådå!
I SMURF U




Jao och så har man fått lite extra läxa sådär under lovet ;) Njaa men jag har det jag gör ett och ett halvt år från nu. Jag kan ju tala om för er att det inte var det lättaste att bära hem på dom här skitböckerna heller! Tror det blev cira 92385798 pauser.. Jaja nu är dom hemma i varje fall!


Snabbfakta om böckerna:
  • vikt: 20kg (!)
  • sidor: 6048 (!!)
  • värde: 10 000kr (!!!)
  • antal timmar som kommer att spenderas i dom: 749680376 (!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0